pedagog, terapeuta, diagnosta
Ukończyła studia wyższe na Gdańskiej Wyższej Szkole Humanistycznej na specjalizacji pedagogika resocjalizacyjna, a następnie na Akademii Pomorskiej w Słupsku na specjalizacji pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna z terapią pedagogiczną. Od 2006 pracowała na stanowisku wychowawcy w Placówce Interwencyjnej dla młodzieży. Od 2011 roku pracuje z dziećmi w spektrum autyzmu. Brała udział w wielu szkoleniach i konferencjach naukowych. Ukończyła m.in. szkolenie z Picture Exhange Communication System (PECS), diagnoza funkcjonalna dzieci (PEP-3) oraz szkolenie ADOS-2. Jako członek zespołu diagnostycznego bierze udział w przesiewach i procesach diagnostycznych.
Głównym obszarem jej zainteresowań jest człowiek, w myśl sentencji „Nic co ludzkie, nie jest mi obce”. Szczególnie interesuje się literaturą psychologiczną, pracując również nad swoim rozwojem osobistym. Od kilku lat realizuje swoją potrzebę wyrażania emocji za pomocą tańca, biorąc udział w warsztatach Sopockiego Teatru Tańca.
Prywatnie mama dwójki dzieci, w tym ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi. Wolny czas najbardziej lubi spędzać na łonie natury z dala od miasta.