logopeda, neurologopeda
Ukończyła studia magisterskie na kierunku filologia polska i teatrologia na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, logopedyczne studia podyplomowe na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie oraz studia podyplomowe drugiego stopnia ze specjalizacją: neurologopedia kliniczna na Uniwersytecie Wrocławskim. W czasie studiów odbywała praktyki logopedyczne m.in. na oddziale neurologii Szpitala w Konstancinie, w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej nr 7 w Warszawie w zakresie dyslalii, w kilku placówkach: z pacjentami dysartrycznymi, z niepełnosprawnością intelektualną i spektrum autyzmu. Odbywała także praktyki na turnusach terapeutycznych dla dzieci autystycznych. Stale pogłębia swoją wiedzę, uczestnicząc w rozmaitych szkoleniach i kursach logopedycznych oraz neurologopedycznych w zakresie fizjologii i motoryki mowy. Ukończyła szkolenie w zakresie wrocławskiej Metody Dyna-Lingua, która wspomaga rozwój mowy dzieci z autyzmem i z zaburzeniami sprzężonymi oraz szkolenie I stopnia w zakresie stosowania komunikacji alteranatywnej PECS. Uczestniczyła w konferencjach: Europe Autism – Nicea 2020 r. oraz Kraków 2023 r. Prowadzi webinary n/t różnych aspektów rozwoju i zaburzeń mowy w autyzmie, z treningu jedzenia i w temacie zagrożeń w obszarze nowych technologii w perspektywie rozwoju dziecka.
Prywatnie mama dorosłej córki – lingwistki i antropolożki, z którą nieustannie rozważa kwestie języka i jego miejsca w kulturze. Interesuje się początkami komunikacji w perspektywie lingwistyki, antropologii oraz psychologii. Kocha dzieci, zwierzęta (zwłaszcza jamniki), książki, teatr i podróże biegnące szlakiem dzieł sztuki.