psycholog
Psycholog z przygotowaniem pedagogicznym, superwizor behawioralny (19/S/2013), diagnosta. Ukończyła Psychologię Kliniczną na Uniwersytecie SWPS w Warszawie i podyplomowe studia w zakresie Stosowanej Analizy Zachowania oraz podyplomowe studia kwalifikacyjne Diagnoza, edukacja, terapia i rewalidacja osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Uzyskała również stopień naukowy doktora nauk społecznych w dyscyplinie psychologia. Od 2007 roku jej główną pasją i obszarem specjalizacji jest praca z dziećmi ze spektrum autyzmu, w której łączy swoje doświadczenie kliniczne i wiedzę naukową. W 2011 ukończyła szkolenie PECS (Picture Exchange Communication System). W 2016 roku otrzymała certyfikat z narzędzia przesiewowego do diagnozy autyzmu STAT (Screening Tool for Autism in Toddlers), zaś w 2018 ukończyła szkolenie ADOS-2 (Autism Diagnostic Observation Schedule, Second Edition) w diagnozie klinicznej. Ukończyła również szkolenia z testów psychologicznych tj.: Skala Inteligencji Stanford-Binet 5, Międzynarodowa Wykonaniowa Skala Leiter-3 oraz Profil Psychoedukacyjny, wydanie 3, wersja polska (PEP-3). Jest współautorką artykułów naukowych dotyczących efektywności Stosowanej Analizy Zachowania oraz systemu PECS w terapii dzieci z autyzmem, publikowanych w „Postępach Nauk Medycznych”. W latach 2010-2018 prowadziła zajęcia dla studentów na Uniwersytecie SWPS, zaś od 2015 roku prowadzi zajęcia dla studentów studiów podyplomowych Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej. W ramach zajęć ze studentami przekazuje wiedzę m.in. na temat efektywnych metod i technik terapii dla dzieci z zaburzeniami rozwoju. Wniosła także znaczący wkład w tworzenie modelu pracy ogólnokrajowego ośrodka pomocy osobom z zespołem Downa i ze spektrum autyzmu w Gruzji „Children of Sun”, oferując merytoryczne i praktyczne wsparcie.